Ingatlanosok kíméljenek

Adott egy XVI. kerületi budapesti lakás. Adott egy kedvezőtlen gazdasági környezet. Adott egy csapat dögkeselyűként lecsapó, hihetetlen összegeket elkérő ingatlanos - és adott az elhatározás, hogy kitesszük a táblát: Ingatlanosok kíméljenek. Csakazértis. Mert a lakásnak mennie kell.

Linkblog

Friss bejegyzések

Lakáspiaci Hungarikum: Bedönthető hitel!

2011.04.01. 22:25 - Fuckup_with_marmelade

Címkék: budapest ingatlan lakás lakáshitel eladó xvi hitelkárosultak bedőlt hitelesek

Vegyél te is bedőlt hitelestől. Óccsó. Megéri. Még államilag támogatott hitel is jár hozzá. Csak arra figyelj, nehogy egy még éppen fizetni tudótól vásárolj. Főleg ne olyantól, aki esetleg még néhány hónapig bírja, és csak utána dől be. Csak azért, hogy így majd más vehesse meg a lakását kedvező feltételekkel. Utólag meg verheted a fejed a falba, ha kiderül, hogy csak 1-2 hónapon múlt és te is jogosult lettél volna a támogatott hitelre, de elkapkodtad a vásárlást.  

Vagy tudod mit? Vegyél inkább olyantól aki még nem dőlt be. Viszont ha igény van rá, akkor hajlandó meginogni egy kicsit. Tényleg csak egy kicsit, így a papírmunka se lesz vészes.

 

 

 

 

 

 Ideje újracímkézni a lakáshirdetést. Pokolba a tehermentessel! A bedönthető hiteles lakásoké a jövő. Extrák: Zárható ajtók, nyitható ablakok, igény szerint bedönthető hitel. Csak igényeseknek!

Persze ha mázlid van, akkor újra beindul a devizahitelezés, így ha mégis peched lenne és belebuksz, a frissen megvásárolt lakásod ismét a piacon lehet. Eeeez az. Pörgessük fel az ingatlanpiacot. Hagy forogjon, hagy pörögjön.

Persze ha még nagyobb mázlid van, akkor az árfolyamingadozások során felhalmozott összeg egy elkülönített számlára kerül, aztán vagy ki kell fizetned egyben, vagy hatalmasra duzzad a tartozásod... de 4-5 évig nyugodtan élsz. A hülyének is megéri.

Amikor kijöttek a hírek, az első gondolatom az volt, hogy utána fogok járni, mit is takar a bedőlt hitel. Elég lesz-e elindítani a bedöntést akkor, ha jön a vevő. El kell-e jutni a végrehajtási szakaszba - mert akkor már nem is olyan vonzó ez az egész. Sok-sok apró kérdés. 

Most komolyan. Nooormális? 

Már napok óta ezen filozofálok - ezzel vannak tele a hírek, úgy tűnik, nem én voltam az egyetlen akiben felmerült, hogy meg fogja érni bedőlni hagyni a hiteleket.

Ilyenkor bánom, hogy tehermentes a lakás. 

Persze ezek még csak tervek, még gondolkoznak rajta. Ülnek, ücsörögnek. Nemsokára lefut a szezon, ismét hibernálódik az ingatlanpiac. 

Ez van. Volt valahol egy csomag xilites rágóm, de nem találom. Így marad a gitt...  (tényleg... pedig nemrég vettem... hol lehet???)

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanyista.blog.hu/api/trackback/id/tr32792333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nico67_ 2011.04.02. 12:55:16

Engem kifejetzetten dühít, amiket most a hírekben látok, olvasok!
Miért nem lehet hagyni, hogy a következményeket viseljék az emberek? Miért kell mindíg mindenkit megsegíteni, azoknak a pénzéből, akik dolgoznak, akik olyan helyre építkeznek, ahol nincs lösz, nincs árvíz, nincs belvíz, hegyomlás és akik fizetik rendesen a törlesztőrészletet?
Az emberi hülyeséget nem támogatni kellene, hanem büntetni.
Mi a helyzet a szociális bérlakásokkal? Megépítették őket, aztán egy lendülettel el is adták őket.

Tegnapelőtt voltam egy ügyfélnél. Hitel van a lakáson. Cserélnék kisebbre, mert nehezen fizetik, mivel a 40 éves kislány nem dolgozik. Így kiváltanák a hitelt, egy kisebb lakással. Én megkérdeztem, hogy akkor, ha nem lesz hitel, és kisebb lesz a lakás, akkor fog dolgozni a 40 éves kislány? Nem lenne egyszerűbb munkát keresni, mint a vagyont felélni? Mert előbb utóbb arra a kisebb lakásra is hitel fog kerülni, mert hát ugye a megélhetés is pénzbe kerül ám.

Tudom, vannak akik nehéz helyzetbe kerültek, önhibájukon kívül. Sokan vannak. Megértem. De az emberek nem hülyék. Ha azt támogatják, akik szegények, akkor az emberek szegénnyé válnak, ha máshogy nem, papíron. Ezt támogatni elmebetegség.
Én kihajítanám az összes nem fizetőt a lakásokból, építenék sátor és lakókocsi parkokat a város széleken és oda költöztetném őket! Egyszer és mindenkorra jegyezzék meg, hogy mások által megtermelt javak nem azért vannak, hogy egyesek elherdálják azt. Fontosabb dolgok is vannak, például az oktatás és egészségügy és egészségmegőrzés! A pénzeket inkább oda irányítanám át.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.02. 14:35:35

@Nico67_: Engem is dühít, nem véletlenül rágom ennyire ezt a témát.

Egyszerűen az a kategória, hogy az ember csak pislog. Több csőd szélén egyensúlyozó hitelest is ismerek, az új vagy majdnem új autó majdnem mindenkinél bejátszott. Igaz, ez Budapest. Vidéken ha jól sejtem más a helyzet - ott a munkanélküliség tényleg eszméletlenül le tud teríteni egy családot. Ha a munkanélküliség és a devizahitel kombinálva jön akkor pedig majdnem biztos a teljes csőd.

Az viszont őket sem fogja kisegíteni, ha 5 év alatt megduplázódik a tartozásuk és életük végéig csak azt fogják fizetni.

Bár ha jól sejtem ez lehetett a bankadó ára.

Nico67_ 2011.04.02. 17:29:32

@Fuckup_with_marmelade:
Először is leszögezhetjük, hogy senkinek a fejéhez nem tartottak fegyvert amikor hitelt vett fel. Lakáshitel, autohitel, tvhitel.....stb.
Senkit nem kényszerítettek. Akik megtették, saját maguk hoztak döntéseket, saját akaratuk szerint cselekedtek.
Figyelmetlenek voltak? A mohóságuk fátyolos ködöt vont a szemük elé? Ki tudja már.

Most mégis segítségre várnak? Ülnek a meg nem érdemelt, hitellel terhelt lakásukban, autójukban és tartják a markukat. Mire föl?
A magyar kormány meg a jól fizetők adóforintjaiból akar segítséget nyújtani? Milyen jogon?
Erre én nem adtam felhatalmazást, amikor szavaztam!

Ez kb akkora szemétség, amikor a bérlő kivesz egy lakást, majd nem fizeti a bérleti díjat és rezsiköltséget, ellenben kiköltözni sem akar.
Hozzák vissza az adósok börtönét.
Lenne itt rend fél év alatt!

:-)

Fuckup_with_marmelade 2011.04.02. 19:34:08

@Nico67_: Ja... csak ha lehet, a cégvezetőket is zsuppolják be oda :) Az is gáz, hogy sorra alakulnak a projektcégek - amik aztán bedőlnek és ismét tiszta lappal indulhatnak. Ugyanaz a személy ha akar 10 céget is bedönthet.

XPS 2011.04.02. 23:56:20

Mindig a politika!

Nem figyeltetek, hogy ment az arcoskodás, hogy megvédjünk a csúnya rossz bankok áldozatait?
Hát most megvédik őket.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.03. 00:04:23

@XPS: Miért? Tényleg megvédik. A jelenlegi tervek mellett az eredeti terveikkel ellentétben még legalább 10-15 évre úgy el fognak adósodni, hogy esélyük se lesz új hitelt felvenni. Tadáááám. Máris megvédték őket saját maguktól.

(Gonooosz vagyok. Nagyon. A gáz ráadásul az, hogy azok akik valóban önhibájukon kívül buktak ekkorát, mert mondjuk nem számoltak azzal, hogy egyszerre ugrik meg a törlesztő és lesznek munkanélküliek esetleg nem is kérnek ebből...)

Nico67_ 2011.04.03. 17:41:28

@Fuckup_with_marmelade:

Azért azt hozzátenném, hogy nem a CHF-el van a baj. Annak idején aki forint hitelt kalkulált, annak a 30%-al olcsóbb törlesztő részlet miatt esett a választása a CHF-ra. Azaz, akkor fizetett kevesebbet. Most, hogy a normális árfolyamon vagyunk, még mindíg nem magasabbak a törlesztőrészletek, mint annak idején a forint alapú hitel esetében. Úgyhogy senki se panaszkodjon. Nem most drága a hitel!!! hanem akkor volt olcsó!!!

Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a forint hitelesek ugyan olyan bajban vannak mint a CHF és EURO-s társaik. (ha nem nagyobb bajban) Ezt nem győzik minden elérhető médiumban hangsúlyozni.

Így általánosságban csak azt a következtetést lehet levonni, hogy azt kellene megbüntetni, de nagyon, aki eltörölte a 30-40%-os önerő kötelező voltát. Mert az volt a Hitelközvetítők arany napja, onnan tódultak az esélytelen tömegek, akik lassan, 35-40 éves futamidővel sem fogják tudni fizetni a törlesztő részleteiket.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.03. 22:34:39

@Nico67_: Szerintem nem jó ötlet ennyire felemelni az önerőt. Nem oszt - nem szoroz. Aki nem jól méri fel a lehetőségeit annak mindegy. Max. nem 20, hanem 10 évre veszi fel majd a hitelt, sokkal magasabb törlesztőrészlettel.

Egyébként mi is 0% önerő mellett vásároltuk meg a lakást és tudtuk, meddig mehetünk el. Vehettünk volna 1 szobával nagyobbat is (mai fejjel azt mondom, hogy azt kellett volna - de utólag könnyű okosnak lenni), de úgy gondoltuk, hogy bár azt is kifizetnénk, már nem lenne olyan megnyugtató. Így nem mentünk bele. Mérlegeltük a lehetőségeket és az esetleges buktatókat.

Egyébként mi is alulkalkuláltuk a jövőt - nem gondoltuk, hogy a rezsink megduplázódik - vagy a benzinnel együtt inkább megtriplázódik, miközben a fizetésünk minimálisan változik. Azért éltünk túl, mert eleve EGY fizetéssel kalkuláltunk.

Az emberek többsége viszont egy hitel felvételénél 2 fizetéssel kalkulál. Nem számol betegséggel, munkanélküliséggel, gyerekekkel.

A többség lényegében azért mert fel annyi hitelt felvenni amennyit, mert abban bízott, hogy semmi sem fog változni a körülményeiben.

tip 2011.04.03. 23:13:39

@Fuckup_with_marmelade: Jelentős önerőt kérni azért van értelme, hogy az adósnak is legyen vesztenivalója. Ne tervezhessen úgy az elején, hogy történhet bármi, én nem bukhatok. Emlékeztetnélek, hogy ez az elv elsősorban a jó adósok (kamat), a betétesek (infláció) és az adófizető állampolgárok (állami mentőcsomag adóforintokból) érdekét védi, valamint felelős pénzügyi tervezésre nevel.

A devizahitel pedig azért vezetett válsághoz, mert bár általában bármelyik időszakban olcsóbb volt, mint egy forinthitel, de elfedte a valós kockázatokat, ezért a takaró teljes hosszáig szívesen nyújtózkodó honfitársainkat felkészületlenül érte a törlesztőrészlet emelkedése. A kedvező induló részletek nagyobb költekezést és áremelkedést eredményeztek. Forinthitelből olcsóbb lakást vettek volna, amit még talán most is tudnának fizetni, és a piac se esett volna akkorát.

Az árfolyam egy olyan körülmény, amelyre az adósnak nulla ráhatása van. Ennyiben különbözik a munkavállalástól, a családtól vagy az egészségi állapottól. Árfolyamok alakulására fizetőképességet bízni éppen ezért felelőtlenség.

Ha bárkit megkérdeztek volna, hogy kér-e forinthitelhez kapcsolt devizaspekulációt, akkor minimum visszakérdezett volna, hogy he? Ehelyett azt kérdezték, hogy kér-e frankhitelt. Pedig a két kérdés egyenértékű. A Magyarországon osztogatott devizahitelek többségükben sima forinthitelek (mert forintban folyósítják, forintban kell törleszteni és fedezetként forintbetétek állnak mögöttük), csak a hitelező bank devizaspekulációt kötött hozzájuk, melyből származó remélt haszon kisebbik részét kamatelőny formájában az adósnak tervezett adni.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.03. 23:39:02

@tip: Nekünk is volt veszítenivalónk. Fedezet, pótfedezet... 2 ingatlant buktunk volna ha nem fizetünk.

És igen, valóban - ha magas a törlesztőrészlet akkor kisebb lakást vesz az ember. Itt viszont mindenkinek mindenből új kell. Új autó, újépítésű lakás.

Nem tudom miért, de valahogy mindenki úgy gondolja, hogy ez neki jár.

Evvan.

Nico67_ 2011.04.04. 00:17:04

@tip: Teljes mértékben egyetértek!
Nagyon jól megfogalmaztad.
Amit kiemelnék még, hogy a bankok sem gondolkodtak, az első gondok pont az OTP Jen hitelével kapcsolatosak voltak. Már akkor láttuk, mi ingatlanosok, hogy kezdődik a rossz világ,
amikor elkezdtek a Jen hitelesektől pótfedezeteket kérni, mivel egyik napról a másikra a felvett hitelösszeg meghaladta az ingatlanok értékét.

Nico67_ 2011.04.04. 00:31:19

@Fuckup_with_marmelade: Kell a magas önerő, hogy legyen mit veszteni!
Én nap mint nap azt látom, hogy emberek sírnak, nem tudják fizetni a részleteket, de dolgozni nem akarnak, se tudásuk, se tehetségük szerint. Ki mondta, hogy egy bölcsész egyetemet végzett ember nem söpörhet utcát? Vagy egy dilettáns közgazdász, ügyvéd, mérnök? Sokan a mai napig gimnáziumba küldik a gyerekeiket, ahelyett hogy valami használható szakmát adnának a kezükbe. Így teli vagyunk érettségizett nagyképű, dolgozni nem akaró és nem tudó fiatalok tömegével.
Mit látok én? Van egy csomó ismerősöm. 8 általánossal, érettségi nélkül, egy jó szakmával, milliomosok! Hitelük nincs, és nem is lesz. De dolgoznak, termelnek, kereskednek. Ügyesek és normális gondolkodásúak.
Ezért nem értem az embereket. Most tudnék mondani azonnal 5 olyan munkahelyet, ahol havi 300 és 500 ezer forint között lehet keresni. Nettó. És hiány van a szakemberekből. Nem tudok jó szívvel egy normális kőművest ajánlani, nincs egy jó burkolóm. A lakatos mesterséget meg már szinte senki sem műveli. Két kezem öszeteszem, hogy van normális gyorsszolgálatosunk és költöztetőnk.

:-)

Fuckup_with_marmelade 2011.04.05. 21:49:11

@Nico67_: Mondjál nekem 300 és 500 közti nettó munkát (konkrétumot légyszi) és kukázom az összes papírom... :)

Olyan jó néha rájönni, hogy bár mind a ketten diplomásak vagyunk a saját kategóriánkban kifejezetten jó helyen is dolgozunk - mégis lusták vagyunk csak mert nem keresünk sokat.

Ilyenkor örülök, hogy nem lettem tanár... akkor már naplopó kategóriás lennék :)

Nico67_ 2011.04.05. 22:27:04

@Fuckup_with_marmelade:
Kőműves
Ács
Lakatos
Burkoló
Asztalos
Ingatlanközvetítő!

:-)))

Fuckup_with_marmelade 2011.04.05. 22:36:41

@Nico67_: vazz... hát ezért tanultam és képeztem magam ? :)

(csempézni tudok, még mozaikozni is... téglától is vakartam már le vakolatot... fűrészelni is tudok... padlót is raktam már le... LEGÁLISAN azért ezekben a szakmákban is dög nehéz ennyi pénzt összeszedni. LEGÁLISAN... na de ingatlanközvetíteni? Olyan mélyre azért soha nem fogok süllyedni :) )

Néhány női munkát is felsorolhatnál azért :) Legálisat ha lehet :))))

Nico67_ 2011.04.05. 23:22:32

@Nico67_:
Minek ahhoz egyetemet végezni, ha valaki nem tudja magát eladni???

Diplomát szerezni nem nagy kunszt, tanulni kell a vizsgaidőszakban, aztán annyi. Az meg ugye, egy évben 2x1 hónap.
Nekem van diplomám. Sajnálom is azt az időt, amit elfecséreltem a megszerzésére. Mennyi mindet tudtam volna helyette csinálni, édes istenem. És nem lennék rosszabb ember nélküle, mint vele.

Tudnék sok szakmát említeni, ahol kifejezetten jól lehet keresni, de minek? Nem a konkrét szakma ismerete hoz neked pénzt, hanem, hogy az ismereteidet, azt amit tanultál és a tehetségedet, hogyan tudod eladni.

Mindíg az lebegett a szemem előtt, hogy jobb, hatékonyabb legyek, mint mások. Ennek mindíg meglett az eredménye. Anyagi elismerést szerezhetsz mint segédmunkás egy építkezésen és mint agysebész. Tök mindegy mit csinálsz, csak azt jól csináld és ne szégyenlj pénz kérni érte.

Nico67_ 2011.04.05. 23:26:17

@Fuckup_with_marmelade:
Fodrász, virágkötő, szakácsnő, esztergályos....

Tudtad, hogy Bali-n a nők végzik a fizikai munkát. Mert a férfi ember az zenél és a művészetnek él.
Meg halászik!
:-)))

Nico67_ 2011.04.05. 23:27:41

@Fuckup_with_marmelade: Hidd el, szerintem több rossz közgazdász van, mint ingatlanközvetítő.

vagy mégsem?

....hmmmm..

:-))

Fuckup_with_marmelade 2011.04.05. 23:27:45

@Nico67_: Nem tudom. Én egyetem alatt végig dolgoztam, szakmai gyakorlaton voltam stb. Abszolut nincs emiatt hiányérzetem. Teljesen hasznosnak éltem meg az ott töltött időt.

Egyébként is csak kötözködtem :)

(nekem a munkahelyválasztásnál sokadlagos szempont a pénz - legyen persze egy minimum, de más szempontok is bejátszanak - másnak meg csak a pénz számít... )

Fuckup_with_marmelade 2011.04.05. 23:28:56

@Nico67_: Hát, erről nem vagyok meggyőződve... (plusz az ingatanközvetítő az valami megfogható kategória... a közgazdász meg egy gyűjtőfogalom, a politológustól a szociológusig sok mindent lefedhet...)

Fuckup_with_marmelade 2011.04.05. 23:33:00

(én pl. borzalmas könyvvizsgáló lennék... meg se próbálnám... plusz még van millió+1 terület aminek a közelébe se megyek, mert minek... Pedig elvileg megtehetném.)

Nico67_ 2011.04.06. 00:05:23

@Fuckup_with_marmelade:
Nem az ingatlanközvetítők juttatták a világot a válságba. Ez egy kényelmi szolgáltatás, mint a ruhatisztítás, a sofőrködés. Mint ahogy a pék is csak szolgáltat, semmit nem termel. Vízből, lisztből és tojásból dagasztógép és sütő segítségével élvezetesebben ehető terméket készít.
Sokan maguk sütik otthon a kenyeret. Én megveszem a boltban megsütve. Így van az, aki megbíz egy ingatlanközvetítőt. Nem akar lisztes lenni!

Én a pénzkérdés fontosságának csökkentését pedig a kifogáskezelés témakörébe tárgyalnám!
:-))

Nico67_ 2011.04.06. 00:09:39

@Fuckup_with_marmelade: Tudod vannak dolgok, amiket próbálni kell. Hiába nem tetszik, mégis. Miért mész cipőboltba, vagy ruházati boltba, ha a neten is megveheted már ezeket a dolgokat. Ja mert lehet, hogy a cipő, nadrág szorítani fog, vagy mert kiderül, hogy az egyéniségedhez vagy a lábad méreteihez nem illik a cucc?

Na ezt teszi egy közvetítő, összehozza a feleket! A cipőt és a lábat! :-))

Ez tetszik, most találtam ki!
:-)))

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 07:14:40

@Nico67_: Csodálatosz :)

Elképzelem a plakátot... "2% Ingatlan - a lábak és a cipők szagértője" Mindez mondjuk egy hatalmas cipővel (ami egy kutya szájában figyel) és egy kicsi gyereklábbal illusztrálva :)

Repiajándéknak meg szép színes cipőfűzőt oszthatnál... esetleg cipőkanalat :)

(rossz a hasonlat - senki sem vesz látatlanban ingatlant... MINDENKÉPP megnézi előtte... max. az a kérdés, hogy a kirakatban látja meg és az üzletbe bejelentkezve veszi meg másnap, ha kap egy időpontot vagy a webshopban lévő méretek alapján kimegy az eladó telephelyére és ott veszi át a cuccot - természetesen csak akkor, ha tényleg megfelelő)

a pénzkérdéshez: MILLIÓ+1 fontosabb dolog van a pénznél. Kell egy minimum összeg (egyéni, hogy mi ez a minimum), de azon felül a többi dolog ezerszer értékesebb lesz - szabadidő, jó munkahely, jó főnök, érdekes munka... és nem változtat az ember néhány tizes miatt)

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 07:15:47

Megjegyzem a cipőkanál állat jó ötlet... :)))))))))))))))

(a szagtalanító golyó is, de azt inkább ne :))))))))

Nico67_ 2011.04.06. 21:19:22

@Fuckup_with_marmelade:

:-)))
Most 10.000 Ft-os KIKA vásárlási utalványt adunk ajándékba, hitelhez meg az első éves biztosítás díját, ezenkívül, ha kell az ügyvédi költséget minimalizáljuk. A vicc az, hogy a 2%-ból még rengeteg tartalékunk van, ami terhére be tudunk vállani dolgokat, de egyelőre nem szeretnénk. Most bővülünk, az Andrássy úton nyitjuk nemsokára a 3. irodánkat.

:-)))

De ha te szeretnéd adhatunk neked cipőkanalat ajándékba!
De akkor nincs vásárlási utalványt!

:-)

Nico67_ 2011.04.06. 21:21:28

@Fuckup_with_marmelade: Halkan jegyzem meg, de Edina allergiás a szagokra. Lehet a szagtalanító golyó nála jobb ötlet.

:-))

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 21:23:33

@Nico67_: OK, jöhet a cipőkanál :))) Nem kell utalvány :)

(Az Andrássy jó hely... bár nap közben elég kihalt)

Nico67_ 2011.04.06. 22:22:42

@Fuckup_with_marmelade: Hát nem gyorséttermet akarok nyitni. A hodály köröndnél leszünk, lehet parkolni, vannak szép villák és lakások.

Ma voltam az Erzsébet téren! Hát az a tulkot, aki a belváros forgalmát szabályozta. 5 kilómétert kőröztem, mire találtam az uticélomtól 500 méterre parkolót. Mindezt este 7-kor, úgyhogy fizettem még 475 Ft parkolási díjat.
Én oda többet be nem teszem a lábam. De ahogy látom, más sem. Sorra csuknak be az üzletek, nincs csak csóringer túrista, de az éttermek is elég üresek voltak.
Modernkori gettó!
A 300-400 ezer forintos négyzetméter árak leestek 220-280 ezer forintra.
70-90 nm-es lakást már lehet 18-24M Ft között venni.
:-O

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 22:33:59

@Nico67_: na majd egyszer megnézlek magamnak titeket :)

Hát igen, akinek most van egy kis pénze eszméletlenül jó ingatlanokhoz juthat hozzá olcsón. Én szívem szerint egy hegyi telket vennék max. 1 millkóért - csak úgy... mert kell :) )

Nico67_ 2011.04.06. 22:47:25

@Fuckup_with_marmelade:
Amúgy én azt mondom, hogy akinek pénze van, az ne vegyen ingatlant, hanem inkább igya el, mert még egy halott sem tudta az ingatlanait, se a pokolba, se a mennyekbe magával vinni. ( igen, se pénzt, se aranyat nem lehet, meg még sokminden mást sem. )

:-)))

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 23:23:46

@Nico67_: Bocsi, megint a moderálra nyomtam. Egyszerűen borzalmas ez a hozzászólás-értesítő. A tetején van a link, ha a szöveg aljára kattint automatikusan az ember, akkor meg úgy moderálja ki, hogy még vissza-se kérdez a rendszer.

Ja. Jöhet a lösz-hegy. De csak akkor ha bent van a telken a villany ... a víz nem érdekes, ha már egyszer úgyis a Dunába csúszott :)

Fuckup_with_marmelade 2011.04.06. 23:27:44

@Nico67_: Viszont nyugdíjbiztosításnak jó, ha az ember kiadja. Vagy a gyerekeinek, amire egyetemisták lesznek. Feltéve, hogy valóban kedvező áron vette és előre tudja, hogy hogyan fogja hasznosítani...

Na meg ha sok felesleges pénze van és már nem akar 6e felett OTP-t venni... (én meg ezt bánom... végig ott ültem, hogy venni kéne... 2000 körül is ott ültem és filóztam, hogy ki tudja, hogy majd mikor mászik legközelebb olyan szintre az árfolyam, hogy
jó sokat kaszáljon az ember - erre tessék... )

Nico67_ 2011.04.07. 09:33:04

@Fuckup_with_marmelade:

Villany minek? Süt a nap!

Másik:
A pénz egy dologra jó, hogy idegesítse a tulajdonosát.

Fuckup_with_marmelade 2011.04.07. 09:40:59

@Nico67_: szeretném ha végre idegeskedhetnék :)))))


süti beállítások módosítása